nem tetszik: Vodafone ügyfélszolgálat - szakad a cérna

Van, amikor még a szemérmes, a saját hosszú távú érdekeit figyelembe vevő, mérsékelten kritikus újságíró (ez volnék én) lelkében is elpattan valami. Ez történt most.

Kaptunk a Vodafonetól tesztelésre egy USB-s HSDPA modemet két hónapra, hogy had szokjuk jól a mobilnetet. Szoknám én, de momentán inkább szopom! Azt már korábban tudtuk, hogy a cucc nem működik Vista alatt, XP kell neki. Ma viszont mégiscsak Vistán kellene működnie, mert olyan tesztnotebook van nálam, otthon meg még mindig nincs net. Nosza, ügyfélszolgálatot (azért ezt az összetett szót értelmezzük kicsit magunkban: ügyfélszolgálat!) felhívom telefonon, 1270, 520-as menüpont, pár perc után maximálisan korrekt ügyintéző srác, mondja, hogy van már Vista driver, letölthető a xxx weboldalról. Király, megy ez, mint az ágybaszarás!

Progi letölt, cucc frissít. Angol az oldal, és a dolog elég összetett, bízni tudok csak benne, hogy az átlagjúzernek is megy majd a dolog. Persze a végeredmény nem működik. Nem hiszem, hogy az update a ludas, bár, fenetuggya, mind1 is.

Ügyfélszolgálat újra felhív, szokásos 520-as menüpont, végighallgatom, hogy rögzítik a beszélgetést, meg mifene, és várok... és várok... a telefont közben kihangosítva magam mellé teszem, hogy közben tudjak két kézzel mást, hasznosat csinálni, és várok... és várok... és várok... (már nagyon mennék pisilni!) és várok... és várok... és várok... (itt már csomókat kötök sorban) és várok... és várok... és várok... közben csöng a mobilom, felveszem, beszélgetek, közben fél füllel hallgatom a vodás monotonzenét és várok... Közben figyelem az órát, 18:47-kor hívtam az ügyfélszolgálatot, lassan közeledik a 19:47, és várok... És akkor elérkezik a pillanat, amikor már egy órája várok, és a Vodafone megszakítja a hívást 60 perc után (mint a legtöbb szolgáltató). Pfff...

Tudtuk korábban is, hogy a Vodafone ügyfélszolgálata nincs a toppon, ez kiderült a connect 2004 decemberi alapos tesztjéből is, de titkon, és a délutáni pozitív tapasztalat hatása alatt bíztam abban, hogy történt változás! Hát, rohadtul nem! Kár. Ez csak egy blogbejegyzés (bár el fogom küldeni az ügyfélszolgálatnak), de cikk is lesz belőle a Nonstop Mobilban, az tuti (és nem Vodafone HSDPA témában). Lehet olcsón szolgáltatni, lehet semmibe venni az ügyfelet, csak akkor nem mondjuk, hogy nemzetközi háttér, meg hatalmas tapasztalat, meg mifaszom, és hogy mi vagyunk a legjobbak!

Update: Sikerült másnap elérnem az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, hogy a cucchoz nincs végleges Vista driver, és Vistán nem garantálják a szolgáltatást (ezt az első korrekt fiatalember elfelejtette közölni). Az általam felolvasott hibaüzenettel nem tudtak mit kezdeni, pedig az ügyintéző konzultált a műszakis kollégával (persze számomra ő, a hozzáértő, elérhetetlen). Az eredmény az lett, hogy valószínűleg a Vistás driver, amit a Vodafone oldaláról töltöttem le, és az előírás szerint telepítettem, nem tökéletes, hazavágta a cuccot, vigyem vissza oda, ahol vettem, és garanciában megoldák a dolgot. Vistán, háromnegyed évvel a megjelenése után, továbbra sem működik a dolog! Gratulálok!!

Címkék: ügyfélszolgálat vodafone nonstop mobil nem tetszik

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr43121389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy üfiszolgálatos 2008.10.26. 20:53:16

Ahogy olvastam te sem lehetsz egy észlény!

Dodeszh · http://nonstopmobil.blog.hu 2008.10.29. 00:33:37

Érvek nélkül kritizálni nem nehéz! Beszéljük meg, elérhetőség jobbra, lent!
süti beállítások módosítása