video: Hajolj bele a hajamba (update)

Lehet, hogy nem új, de most találtam meg a Péterfy Bori & Love Band - Hajolj bele a hajamba (Labamba) videoklippjét. Időközben megkaptam az albumot is (thx to Anna), tetszik az egész, bár nekem néhol kicsit túl alternatív. Ennek ellenére valószínűleg meg fogom venni, mert jó hallgatni - lehet, hogy csak kicsit szokni kell.

A dalszöveget már korábban felraktam, itt olvasható.

(update1)
A klip 4723 fényképből készült, mozgóképes technika felhasználása nélkül. A forgatás helyszínei: A38, West-Balkán, Almássy tér

A stáb:
ének: Péterfy Bori
billentyűk, hangszerelés, zeneszerzés: Tövisházi Ambrus
gitár: Mészáros Ádám
basszus: Drapos Gergely
dob: Laskai Viktor
ütőhangszerek: Pápai István
szöveg, rendezőasszisztens: Tariska Szabolcs
smink, styling: Nagy Fruzsina
vágó: Papp Vivi
gyártásvezető: Erős Balázs
rendező-operatőr:
Nagy Gergő, Merényi Dávid
www.nagymerenylet.hu

Címkék: zene videó tetszik hajolj bele a hajamba
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr27310254

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata · http://szvk.extra.hu 2008.10.05. 18:41:32

szeretem ezt a számot :)
süti beállítások módosítása