tetszik: Szerbia - rövid képes beszámoló

Ahogy korábban már beharangoztam, a Pannon jóvoltából megjártam Dél-Szerbiát, vonattal. Előzetes információkkal ellentétben nem gőzös volt, "csak" egy Nohab húzta, de ez a helyzeten mit sem változtat. Szerda este indultunk, Találkozó a Nyugati Királyi várójában, amiről azt kell tudni, hogy a pályaudvar egyetlen olyan része, amelyik egyik vlágháboróban sem sérült meg, eredeti pompájában díszeleg.

Az első esete és az út vacsorával és jelentős mennyiségű alkoholnemű elfogyasztásával telt a vonaton. Utóbbi megtette a hatását, egész jól összerázódott a társaság. Eltekintve attól, hogy este, és csütörtökön volt a maximumon a megfázásom, kifejezetten jól éreztem magam. Csütörtök egész nap kirándulással telt (podpecei cseppkőbarlang, Mokra Gora, stb.). Döbbenetesen meleg volt, aminek megvolt az az előnye, hogy a hét végén, és még ma is itthon nem éreztem melegnek az időjárást, nagyon rövid idő alatt hozzá lehet szokni, csak hirtelen kell, hogy legyen a váltás.

Pénteken szakmai program, és egy laza nyolc órás vonatút visszafelé. Itt éreztem problémát egyedül, szívesebben vettem volna, ha kicsit több időnk van Belgrádban, és mondjuk az érkezés reggel nyolcra esik. Szuvenírt vásárolni mindösszesen 13 percünk volt, ami annak fényében különösen kevés, hogy Belgrádban az angol nyelvet távolról sem ismerik, és a dombornyomott MasterCard és Amex hitelkártyáim is a "not supported" kategóriába esteka helyi bank automatájánál.

Azt hiszem a lenti képek többet mondanak nálam (nem mind saját):

Címkék: kép utazás tetszik

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr99105707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vid 2007.06.26. 08:46:10

Látom, a bosszankodó post már eltűnt... A képek viszont tök jók! Nekem a felfutó lépcsős tetszik a legjobban.
süti beállítások módosítása