AmEx örömök

Adott az American Express nevű jelentéktelen kártyatársaság, melynek kizárólagos magyarországi partnere az optbank. Meg van az a szintén jelentéktelen élelmiszerbolt-hálózat, amelynek tagja az összes Plus, Spar, Interspar, Kaiser's üzlet (van belőlük néhány).

Ma voltam vásárolni a lakótelepen lévő, egykor Spar, majd Plus, ma pedig megint Spar logo alatt működő közértbe. Nem kicsi, noname üzletről van tehát szó, be is vásároltam jól, sokminden kellett már otthonra. A végösszeg közelebb volt a 20 ezerhez, mint a 15-höz, de ez nem volt probléma, tudtam, hogy az AmEx kártyámon van elég keret, adtam is a pénztárosnak. Erre mondja, hogy ezt a kártyát ők nem támogatják, náluk ez nem használható. Paff.

Szerencsére volt nálam másik kártya is (Visa), azzal sikerült lebonyolítani a tranzakciót, de ez a kis kaland azzalé járt, hogy ma útba kellett ejtenem a kevés vasárnap is nyitvatartó bankfiók egyikét (Westend), és az AmEx kártyáról kivenni, a Visára meg befizetni az említett összeget, mert holnap már szükség van ott fedezetre.

Csodálkozom, hogy egy Spar-csoport méretű kereskedelmi lánc 2009 elején megengedheti magának, hogy ne fogadja el az egyik legnagyobb kártyatársaság dombornyomott kártyáját. Kíváncsi lettem volna, mennyire fagy a pénztáros arcára a mosoly, ha nem tudok előhúzni egy másik kártyát, hanem nemes egyszerűséggel azt mondom, hogy akkor viszlát, pakolja szépen vissza a sok apróságot, amit venni akartam... Szánalmas.

Címkék: miért az élet nem tetszik

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr77872008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása