mozi: S.O.S. szerelem

Ma megint megnéztem a Mammut-mozi műsorát, és átsétáltam megnézni az S.O.S szerelem című filemt, Sas tamás új moziját. Sok jót olvastam róla, ezéri is érdekelt.

A sztori érdekes, izgalmasnak ugyan nem mondanám, egyedinek talán. (Annyira azért nem vagyok mozi-fan, hogy mindenre fejből tudjak hivatkozást.) A két főszereplő játéka számomra egyáltalán nem volt kiemelkedő, Kovács Patrícia alakítása nekem sokkal üdítőbb élmény volt, mint pl. Csányi Sándoré vagy Ulmann Mónikáé. Így, három órával az előadás vége után, nem nagyon emlékszem semmi olyan momentumra, ami magával ragadott volna.

Habkönnyű, romantiku vígjáték, átlagos színészi alakításokkal, átlgaos rendezéssel. (Ennek fényében különösen furcsa, hogy azt olvasom ma az indexen, hogy Brad Pitt produkciós cége érdeklődik a remake jogok iránt.) Nálam 5,5/10 pont, egyszer nézhető.

Címkék: film nem tetszik s.o.s. szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr8739733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigi 2007.07.20. 17:11:28

Nekem nagyon tetszett és ez a kedvenc filmem. Alig várom a 9 és fél randi című filmet. Nagyon jól játszotatok a filmben.

Dodeszh · http://nonstopmobil.blog.hu 2007.07.20. 20:02:40

Szia Brigi! Ettől kerek a világ, hogy nem értünk egyet! Köszi a hozzászólást, a 9 és fél randit én is meg fogom nézni (remélem), és igyekszem írni is róla.
süti beállítások módosítása