help me!

Előre bocsátom: kedvelem a Google szolgálatásait, mint lentebb, jobb oldalt látható, a Gmail-t aktívan használom is. Most mégis elvesztem a rendszerben. Vagy a rendszer vesztett el engem, nem tudom.

A sztori a következő: Amikor beújítottam a Sony Ericsson K800i telefonomat tavaly júliusban, azonnal kipróbáltam a beépített blogszolgáltatást is. Ennek nyomai a mai napig fellelhetőek a http://dodeszh.blogspot.com címen. A műveletet a telefonomról indítottam, onnan regisztráltam a címet a Blogger-en, a véletlenszerűen generált jelszót egy SMS-ben küldték el, ami persze elkeveredett. Most az a paradox helyzet van, hogy a mobilomról gond nélkül tudok postolni, de a weben nem tudom szerkeszteni az oldalt, mert nem tudok belépni.

A Blogger a jelszó-emlékeztetőt a hajdok@gmail.com-ra akarja elküldeni, amiről nem vagyok meggyőződve, hogy az enyém. (nem ér röhögni!) Két verzió lehet: 1., Ha az enyém, akkor nem tudom a jelszavát (kipróbáltam az utóbbi öt évben használt összes variációt és kombinációt, de nem nyert...). 2., Ha nem az enyém, akkor nem tudom, hogy miért akarja ide küldeni a Blogger az emlékeztetőt - ergo valószínűleg a mélcím is az enyém.

És itt a kör bezárult. Posztolni tudok, de csak mobilról, weben nem tudok belépni, és nem tudom kideríteni a jelszót sem.

Ha valakinek van értelmes ötlete, akkor kérem, hogy ne tartsa magában!

Ja, és, hogy ez az egész miért merült fel. Egyszerű. Amikor láttam, hogy a blog.hu béna rendszere miatt nem működik normálisan az, hogy egyes posztokat csak a bennfentesek lássanak, eszembe jutott, hogy van nekem ez a másik, ott tudom, hogy jól működik a meghívásos rendszer, majd használom azt, mintegy VIP-blogot. Hát, nem nyertem.

Címkék: google blog blogger szolgálati közlemény
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr8988524

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Private Equity Vietnam 2018.03.12. 19:07:46

Bréking! Malév gép balesete Krétán - Fékszárny

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scullly 2007.05.30. 21:43:02

nyilván ötletem nincs, csak annyit mondanék, hogy nem blogter, hanem blogger, nem? majd megnézhetem, hogyan néz ki, amikor küldöd a képet? hátha van ott valami okosság...
süti beállítások módosítása