ti és én

Nézegettem az elmúlt hetekben a statisztikákat a látogatásról, látogatókról, arról, hogy mely posztok népszerűek, hányan nézitek a képgalériákat, stb. A látogatók IP címeiből, és abból, hogy némelyetekről (nyilván az ismerőseimről) tudom, milyen internetszolgáltatónál van előfizetése, nagyjából sejtem, hogy kik azok, akik rendszeresen visszatérnek.

Persze örülök mindenkinek, azoknak pedig különösen, akikkel nem én osztottam meg a Kerekerdő címét, hanem maguktól, pl. a Google-be beírva, hogy "Nonstop Mobil" találták meg a blogot. (Erre a kereső-kifejezésre pillanatnyilag idézőjellel és nélküle is harmadik találat az oldal a Google-ben.)

Így majdnem öt hónappal az indulás után visszaolvastam a korábbi posztokat. Néhol nagyon finomítva a dolgokat, néhol meg kifejezetten  szókimondóan fogalmaztam, de azt hiszem, ez így van rendjén. Aminek a magam részéről örültem ennek kapcsán, hogy mindn gondolatomat, amit leírtam fenntartom, és vállalhatónak gondolom, annak ellenére, hogy lehet, hogy ma már másképp (néhol finomabban, néhol meg még durvában) fogalmaznék.

Olvassatok és kommenteljetek továbbra is, remélem, érdemes!

D., a szerk.

Címkék: blog én szolgálati közlemény nonstop mobil

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr9890835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása