so fucking day

Hajnalban, háromnegyed négy körül fejeztem be egy négy oldalas cikket a legutóbbi teszautóról. Érdekes a Mercedes, lehet is róla írni, tele is volt szórva mindenféle csillogó, zajongó kütyüvel, ami minket érdekel a Nonstop MOBIL-ban, igazából csak elkezdeni volt nehéz a cikket, a többi már jött magától. Sőt, a végére egész kerek anyag lett belőle, jó volt visszaolvasni ma - ami megmaradt belőle.

Ugyanis hajnalban már alig láttam ki a fejemből, és véletlenül bezártam a dokumentumot mentés nélkül. Az utolsó 2500 karakter sajnos elszállt... nem kicsit voltam ideges. Ma újrakezdeni már még sokkal nehezebb volt, annak ellenére, hogy nagyjából emlékszem, miről, és hogyan írtam, de mégsem ugyanaz a dolog.

No, így indult ez a nap, és még nincs vége! :)

Említettem már, hogy két hét múlva megyek Barcelonába? Lesz ott egy nagy szakmai vásár, amire az LG jóvoltából ki tudok menni. A volt főnökömmel kettesben. (Azzal, akivel nem mosolyogva váltunk el egymástól.) Beszámoló a márciusi Nonstop MOBIL-ban, és majd persze itt, a blogban is. Szép napot!

Címkék: utazás autó az élet nonstop mobil

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr47319949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy Dhara 2008.02.01. 22:05:40

Hidd el én tudom, hogy mit érzel... úgyhogy:
1. Őszinte részvétem!
2. Gratulálok!
Sorrend általad vélt helyes sorrendbe állítható a témamegjelölések alapján, de szerintem így az igazi... (:
süti beállítások módosítása