workoholic - adásszünet

Azzal kezdetem egy hónapja, hogy ha azért maradoznak el egyszer a blogbejegyzések, mert nem történik velem-körülöttem semmi, akkor nagy baj van.

Most, hogy látom, mennyi dolgom lesz a következő 14 napban, de különösképp a jövő héten, azt kell mondjam, lehet, hogy azért maradoznak majd el a posztok, mert annyi minden történik, hogy a blogolás háttérbeszorul. Majd meglátjuk. Ha lesz adásszünet, mindenesetre esz lesz az oka.

Mindenesetre ma annyi tesztkészülék érkezett, hogy nem győzöm kiosztani külsős szerzőknek (szó szerint egymás kezébe adták a kilincset a futárok.) Illetve látom, hogy mennyi marad majd ebből nekem... Pffű, rég írtam ennyit egy hónapban. Amikor utoljára ilyen volt, akkor is hasonlóan lelkes voltam, és akkor is hasonlóan bizonyítani akartam (akkor is jellemzően magamnak), mint most. És ha négy évvel ez előtt ment, akkor menni fog most is, ezért nem aggódom!

A hitetlenkedőknek pedig üzenem, hogy a Nonstop Mobil igenis össze fog állni időben, és elképesztően brutális lesz tartalmában és megjelenésében egyaránt!!!!!! Reszkessen mindenki, aki konkurenciának gondolja magát!

Címkék: blog szolgálati közlemény nonstop mobil

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr7535274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scullly 2007.02.12. 23:09:45

Milyen hitetlenkedők?! A Nonstop Mobilban mindenki hisz! ;)
süti beállítások módosítása