Fáj a fejem...

Be vagyok fordulva, és ma még a fejem is fáj, nem lehet így világmegváltó posztot írni, cikket meg főleg nem...

Viszont összefutottam a Vad Fruttik dalával a Petőfin, miközben a fejfájásommal vívtam esélytelen harcot, és ennek egyenes következménye volt, hogy a lejátszóba is bekerült utána a lemez. Mert zseniális. Mármint a lemez. Nameg a zenekar.

Annyi bizonyos, hogy 2006 magyar felfedezettjéről van szó. Aki hallgatott tavaly előtt ősszel Radiocafét, vagy idén Petőfit, a Sárga Zsigulit biztos ismeri. Vagy korábbról a Szerelmes dalt. Ami az első Instant!-ra is felkerült. A lemezen pedig ott sorakozik még további 8 elsőrangú tétel, egy színes, és izgalmas zenei világból. Popzene ez, nincs zúzás, vagy világmegváltás, még sincs rajta semmi szégyellnivaló. Mert igenis létezik igényes popzene. Még Magyarországon is!

Vad Fruttik : Nekem senkim sincsen

A buli íze a számban
Lányok neon ruhában
Oldódnak a színpadon
Részeg vagyok, nem is tudom
Mire jó, ha jó ez
Ha az alkohol boldoggá tesz
Akkor az a kevés kis öröm
Is kihányva fekszik a kövön

Fáj a fejem, a szívem túl nagy
És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen

A torkom összeszorul
Járni alig bírok
Az útra napfény borul
Ha rád gondolok, sírok
Nincs már miben hinnem
Ráuntam a tájra
Nekem senkim sincsen
Most látsz utoljára

Fáj a fejem, a szívem túl nagy
És nem tudom, nem tudom hol vagy
Forog a világ, elfolyik minden
Nekem senkim, de senkim sincsen

forrás: www.zeneszoveg.hu

Szóval a lemezt megvenni, ne féljetek, jó lesz! És talán ez a rohadt fejfájás is elmúlik már végre...

(via petiBlog)

Címkék: zene videó tetszik

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr76302232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2008.01.18. 15:48:46

Regebben lattam ezt a klippet a UPC sajat magat reklamozo csatornajan , nagyon tetszett, de fogalmam sem volt, hogy mi ez. Szoval en orulok ennek a postnak :)

kimi 2008.02.01. 12:48:10

nekem is nagyon tetszik
süti beállítások módosítása