PR gyöngyszemek: fantasztikus képességű word doksi

Ma kaptam villanypostán:

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Ezúton mellékelem Önnek legújabb termékünket, a (itt egy navigációs kütyü neve szerepel)- t.
Amennyiben bármi kérdése lenne, illetve információra lenne még szüksége, az alábbi elérhetőségen megtalál.

Üdvözlettel:

XY

... Kft.

Csatolva pedig egy überbrutál PR rizsával teletömött sajtóközlemény (pl. a navikütyütől lesz stílusos az autózás - muhaha!), word dokumentum formájában. Én tényleg minden megpróbáltam, de sehogyan sem sikerült navigációra bírnom az autóban a doksit, pedig pendrájvon magammal vittem. Stílusos meg pláne nem lett tőle a dolog...

Továbbra is ajánlom magamat...

Címkék: pr gyöngyszemek

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr4295044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scullly · http://eztkeremkaracsonyra.blogspot.com 2007.06.08. 15:47:40

hasogassa csak a szőrszálakat! :)

(amúgy jogos :))

(egyet mondok: sűrű, rácsos mina :D)

eviblyy 2007.06.08. 23:13:18

Ezen én is jót kuncogtam magamban, de már-már immunissá válok a píáros hülyeségekkel szemben...

Dodeszh · http://nonstopmobil.blog.hu 2007.06.09. 17:01:09

Lehet, hogy én már túl vagyok az immunisságon. Tudom, hogy szélmalomharc, de legalább felhívom a figyelmet ezekre a baromségokra! :)
süti beállítások módosítása