csakúgy...

Már megint két Romhányi van egymás után, és ez számomra is azt jelenti, hogy régen jártam (aktívan) erre.

A balatoni LEO-s hosszú hétvége, amitől korábban írtam, nagyon jó volt, annak ellenére, hogy most ott tartok, hogy a felsőtestem éppen megszabadul a legfelső hámrétegétől, kicsi cafatokban. Most már nem annyira gáz, de volt néhány kellemetlen éjszakám (és nappalom). Mivel fényképezőgépet nem vittem, ezért saját fotók nincsenek, de amint a többiek produkálnak valamit, azonnal rakom fel.

Anették esküvője is múlt szombatra esett, Almádiból mentem Martonvásárra hangosítani, szép volt a hely, jó volt az idő, csak a hőlégballonos móka maradt el, mert egy kicsit jobban fújt a szél, mint kellett volna. :(  Ettől függetlenül szerintem parádésan ment minden, a vége ugyan elhúzódott picit, és a helyi kastély parkjában, nulla közvilágítás mellett, vaksötétben kellett a fűben megkeresnem a fekete kábeleket. Izgalmas volt! :)

Tegnap a HP jóvoltából voltunk Abádszalókon, a Tisza-tó mellett. Életemben először volt szerencsém jet-sky-zni (innentől nem éreztem a kézfejemet), majd egy 2,5 méter átmérőjű bazinagy gumimatracon vonszoltak minket motorcsónakkal. Nekünk az volt a célunk, hogy fennt maradjunk rajta, a motorcsónakos pedig mindent megtett annak érdekében, hogy ez ne sikerüljön. Ő volt az ügyesebb! :) A bob után már válltól lefelé nem nagyon éreztem a kezemet, és sikerült még kicsit rásülni egy kicsit a vasárnapi, félig gyógyult bőrömre, de ennek ellenére jól érzeztem magam! :)

Ma este végre sikerült összehozni egy kibővített szerkesztőségi ülést valamelyik kulturintézménybe, viszonylag nagy társasággal. Régen volt már ilyen, ideje volt. Jó mulatást mindenkinek!

Címkék: utazás buli az élet

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr76117358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása