árkád: ahol jó fejek a skusok

Tegnap gyönyörű idő volt (a kedd esti időjárás feleslegesen ilyesztgetett esővel), jinxxxi álomszép képeket csinált a két autóról. kedden még mentem egy gyors helyszín-néző kört, miután kiderült, hogy a westend nem jött össze (lásd egyel lejjebb). Sanya kollégám tanácsára megnéztem a Citadellát (nappal nagyon szép, dolgoztam ott egy ideig, amikor Rádió Extrém-ben vezettem műsort), de az autókhoz nem az igazi, kicsi a tér, és zavaró a korlát. Ráadásul este is sok turista és biztonsági ember, valószínűleg nappal mindkettőből még több lett volna, ami nagyon megnehezítette volna a dolgunkat. Maradt tehát az Árkád tetőparkolója, ami hatalmas, látványosak rajta a kupolák, a Citadellával ellentétben hétköznap délben visznylag üres, és a biztonsági őr is kevesebb. 

Délben találkoztam Judittal, ő segített nekem egész nap vezetni a Volvót. Elég hamar kiértünk az Örs Vezér terére, szerencsére nem volt nagy forgalom. Jinxxi már ott várt minket, mire megérkeztünk ki is találta az ideális helyszínt. Engedélyünk nem volt, egyrészt idő nem lett volna rá, hogy kérjünk, másrészt pedig a korábbi tapasztalatokból okulva inkább meg sem próbáltam. Nem is lett gond: amíg én lent mosattam a BMW-t a benzinkútnál, jinxxi kidumálta az egyetlen sekus srácot, hogy persze, van engedélyünk, és le van beszélve a dolog. A vége az lett, hogy a helyi macik csodájára jártak az autóknak, és miután kiderült, hogy voltak éppen olyan arcok is szolgálatban, akiket én korábbról ismerem már, végképp semmi gond nem volt. Nyálcsorgatás persze igen, de az két ilyen gép mellett természetes...

Amint kapok a képekből, teszek fel ide is, de nem sürgetem a művésznőt, mert jó munkához idő kell! :) A képek egyébként majd a Nonstop MOBIL-os cikk illusztrációi lesznek, és felkerülnek majd a www.nonstopmobil.hu oldalra is.

A fotózás után mentünk a Klubrádióba, ahol az autókról és a nálam lévő noteszekről osztottam az észt. Vicces volt, hogy összefutottunk a főnökömmel, Józsival is, aki az utánam következő vendég volt a műsorban egy konferencia kapcsán. Vagy a fotózás vagy a felvétel alatt sikerült jól megfáznom (reggel otthon hagytam a hosszúujjú felsőmet), ennek most iszom meg a levét, nem sok energiám van dolgozni.

Délután még hazavittük a Volvót, az egykori és a mostani sajtós srác is meghajtotta a BMW-t, szigoróan csak konkurencia-elemzés céljából. :) Ciki volt, de egész egyszerűen elfelejtettem megtankolni az autót, az járt a fejemben, hogy mostani nem kell, mert nem esett az eső, és így nem mentünk be kúthoz. De megegyeztünk, hogy amíg BMW-ket hordok kipróbálásra hozzájuk, addig nem nagy gond az egy tized tank üzemanyag. :)

Címkék: kép időjárás autó jinxxxi nonstop mobil

A bejegyzés trackback címe:

https://dodeszh.blog.hu/api/trackback/id/tr38171431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása